برگزاری اولین دوره آموزش زبان ترکی استانبولی (TÖMER) توسط موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه

۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵ کد : ۶۰۷۹ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۲۱۰
اولین دوره آموزش زبان ترکی استانبولی به همت موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه و مدیریت محترم همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه و با همکاری دانشگاه خاور نزدیک قبرس در دانشگاه تبریز آغاز گردید.
برگزاری اولین دوره آموزش زبان ترکی استانبولی (TÖMER) توسط موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه

این دوره آموزشی که از روز 11 تیرماه سالجاری به مدت سه ماه برای مدیران اجرایی و نهادهای پژوهشی و بین المللی دانشگاه در نظر گرفته شده است، به همت موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه و مدیریت محترم همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه و با همکاری دانشگاه خاور نزدیک قبرس که یکی از متولیان برگزاری دوره های آموزشی TÖMER می باشد، آغاز گردید.

هدایت و تدریس این دوره آموزشی توسط دکتر قدیر گلکاریان، عضو هیأت علمی دانشگاه خاور نزدیک قبرس صورت می گیرد. زمان برگزاری کلاسهای آموزش زبان ترکی استانبولی هر هفته در روزهای شنبه و دوشنبه ( هر روز دو جلسه ) از ساعت 9 صبح الی 12/30 ظهر در محل سالن همایش های ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه در حال برگزاری می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان، آزمون TÖMER (Türkçe Öğrenim merkezi) برگزار و به کسانی که این دوره را با موفقیت به اتمام برسانند گواهی معتبر از دانشگاه (YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ) خاور نزدیک قبرس تقدیم خواهد شد.


( ۴ )

نظر شما :