سفر تیم علمی اعزامی دانشگاه تبریز برای شرکت در کنفرانس علمی و ادبی از خورشید تا پروین در آکادمی علمی باکو

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۲ کد : ۶۸۲۳ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۸۴
با همکاری مشترک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و اسیای میانه دانشگاه تبریز و آکادمی علمی باکو جمهوری آذربایجان، کنفرانس علمی و ادبی از خورشید تا پروین در تاریخ ۳ اسفند ماه در باکو برگزار گردید.
سفر تیم علمی اعزامی دانشگاه تبریز برای شرکت در کنفرانس علمی و ادبی از خورشید تا پروین در آکادمی علمی باکو

تیم علمی اعزامی دانشگاه تبریز جهت حضور در کنفرانس علمی و ادبی "از خورشید تا پروین " که به صورت مشترک توسط موسسه تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز و انستیتو ادبیات آکادمی علوم آذربایجان ترتیب یافته بود در تاریخ ۹۶/۱۲/۲ به باکو عزیمت و در ۳ اسفندماه ضمن شرکت در این کنفرانس، مقالات خود را ارائه کردند . در این سفر تیم علمی اعزامی دانشگاه تبریز با الله شکر پاشازاده، "رئیس مرکز دینی مسلمانان قفقاز"، حجه الاسلام اجاق نژاد "نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان" و دکتر جهانگیرزاده "سفیر ایران در باکو" نیز دیدار کرده و در  مورد برنامه های فرهنگی ، ادبی و علمی موسسه گزارشاتی ارائه شد.

تیم علمی دانشگاه تبریز متشکل از:  دکتر علی حسین زاده دلیر "معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز" ، دکتر احمد فرشبافیان "رئیس موسسه قفقاز، آناتولی و آسیای میانه" ،  دکترابراهیم اقبالی ، دکتر محمدرضا عابدی و دکتر محمد خاکپور اعضای هیات علمی گروههای ادبیات فارسی و ترکی آذری بود روز ۵ اسفند به تبریز بازگشتند.


( ۳ )

نظر شما :